"Lilly"



En tik ur denna kull skulle jag spara på foder hade jag bestämt. Kan säga att
det inte har varit lätt att välja vem. Har tagit hjälp av flera uppfödare och hundfolk.
Vi har diskuterat och jämfört och till slut så bestämde jag mig för att det får bli 
(Lindekrull's Thea) som stannar i Kenneln, men kommer att bo hos fodervärd.


I dag har Lilly som Thea nu kallas fått flytta hem till sin fodervärdsfamilj, familjen
Besgen här i Borlänge. Nu är det bara att hålla tummarna för att Lilly skall
växa upp till en frisk vacker tik och att hon behåller sitt härliga temperament.
Då kan det tänkas att det blir någon valpkull på henne i framtiden.
LYCKATILL Carina Sedath o Esma!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Fina fina Lilly...henne hade jag gärna tagit:-)Kram

2012-03-26 @ 20:06:13
URL: http://Www.la-sirenitas.se
Postat av: Lindekrull's Anneli

Tusen Tack för hjälpen att välja Anneli!

2012-03-26 @ 21:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0