Valpar fem veckor.

Denna vecka har vi haft besök av "farmor" Tuula. Jättetrevligt tyckte både jag och valparna.
Valparna bor ju nu på nedervåningen och de verkar vara mycket sociala och glada. Älskar när det kommer besök som gullar med dem.


Lindekrull's Thea och Thyra. Två härliga tjejer, glada och livliga.
Thea kommer att stanna kvar i kenneln.

Lindekrull's Thilde, modig och klok tjej som oftast får som hon vill för sina syskon.

Lindekrull's Thor, min stora stora kärlek som jag inte tror jag kommer klara av att skiljas från.
En vacker pajas med enorm attityd. Överväger om det blir en fodervärd här.

Lindekrull's Thim,en härlig nalle som älskar att ligga på rygg i knät och bli kliad på magen. Modig o glad.


Hela gänget "killar" lite.

Foto: Tuula Linder.

Kommentarer
Postat av: Louise

Vilken underbar kul - härliga färger, fina tekningar och söta huvuden! För att nämna några: Tvillingtjejerna Thea o Thyra - lika som bär och söta som socker. Förstår att du förälskat dig i Thor - en riktig lakrits-pralin (finns det?)! Mums, jag känner hur det suger efter en ny liten valp!

Lycka till med de små sötnosarna!/Louise, Isa o Dicho

2012-03-04 @ 13:19:23
URL: http://isaodicho.blogg.se/
Postat av: Nina

Kul att se hur fort de växer. Dom blir bara sötare och sötare.

Du har väl valparna runt fötterna om dagarna nu? :-)

2012-03-05 @ 22:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0