Det som göms....

Det som göms i snö kommer upp i tö. Bland mycket annat trevligt och mindre trevligt som kommer fram så verkar även magsjukebakterierna komma fram. Alla de vuxna har insjuknat i kräkningar och diareer, det verkar vara våra kvarter som är smittade för det är många hundar som insjuknat. Nu hoppas jag bara att valparna klarar sig, men det vore väl konstigt om de gjorde det. Tur att Canicur finns!
För egen del så har jag gått och frusit hela dagen, förstår nu varför då det visar sig att jag har 39 i feber i gen vet inte för vilken gång i ordningen denna envisa förkylning tar om. Det verkar segt att komma i gång med träningen, både min egen och hundarnas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0