Meja o Mojje 110925

Som läget är nu tycker jag att allt tyder på att Meja är dräktig. Hon är så kelen att hon gärna skulle krypa innanför skinnet på mig om hon kunde, hon har ett speciellt lugn och en värdighet som man ser bara då hon varit dräktig, hennes spenar är större och hon har börjat lägga på sig så vi hoppas. Jag kommer antagligen att göra ett ultraljud på henne inte nu i veckan men nästa.

Jag kunde inte låta bli att knycka några underbara bilder på den lika underbara Mojje som matte Erika lagt ut på FB. Mojje kommer att ställas i Sundsvall i oktober skall bli så spännande. Jag och Da-Silva skulle också varit där om inte jag fått hjärnsläpp och helt glömt bort att man skall anmäla också.



Mojje i ett lyckligt höstskutt.


Smidig som jag vet inte vad?


Så fin!

OBS! VI SÖKER FODERVÄRD TILL EN TIKVALP SOM FÖRHOPPNINGSVIS KOMMER ATT FÖDA I MITTEN AV NOVEMBER OCH VARA KLAR ATT FLYTTA I MITTEN AV JANUARI. ÄR NI INTRESSERAD ÄR NI VÄLKOMMEN ATT HÖRA AV ER.

Kommentarer
Postat av: Elin & Alpha.

Fina fina Mojje!

2011-09-30 @ 08:53:25
URL: http://www.anziehendsalpha.blogspot.com
Postat av: Nanna

Underbara bilder!!Ha det gottt.kram Nanna och Anneli

2011-10-06 @ 10:02:07
URL: http://la-sirenitas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0