Valparna fem dygn.


Här blir inte speciellt mycket gjort om dagarna. Sitter helst i eller bredvid valplådan och bara njuter. Valparna växer så jag tycker det syns skillnad dag för dag. Meja är enormt duktig med de små och tar väl hand om dem. Skall bli spännande att se om det håller i sig för jag tycker redan nu att det är en livlig valpkull. Låter kanske konstigt med tanke på att de endast är fem dygn men jag tycker att de utstrålar styrka och livlighet. Ev. ett drag från Pappa Tjabo säger matte Helena.


Skönt att ha någon att luta sig mot. (Det är hanen som tagit plats på lillasyster).




"Trängsel vid mjölkbaren"

Kommentarer
Postat av: Helena Danielsson

Nu lääängtar jag tills jag får lukta och gosa med dem. Pussa på dem från mig !!

Kram Helena

2011-11-11 @ 19:43:27
URL: http://www.banobahias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0