Dygn 63

Det närmar sig och ser ut som att det kommer att bli valpar inom de närmaste dygnen. Mejas temp har "dippat".  Hon är orolig, flåsig och skakig och har tackat nej till mat i dag.Om hon får bestämma och det får hon nu så långt det är möjligt skall jag ligga på sängen och hålla henne sällskap och helst stryka henne hela tiden. Hon vill inte bli lämnad en sekund så det är bara för mig att försöka hålla mig i stillhet så även hon får lugn och ro. Fortsättning följer......




Gjorde ett fynd i rabatten i dag. Rosor och flera Rosenknoppar i november
på mina breddgrader det kallar jag "Blomsterglädje".

Kommentarer
Postat av: Carina Sundberg

Följer med spänning, håller alla tummar jag har.

LYCKA TILL!

2011-11-05 @ 06:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0