110813 MH

Känner mig riktigt nöjd med dagen vid Borlänge BK där vi deltog i MH-test.  Det är så intressant att följa de olika hundarna då det är olika raser som deltar.
För vår egen del så blev det så att jag avbröt med Majken redan vid "kontakten". Det var något som inte stämde här och jag känner inte i gen hunden, inte heller nu efteråt är hon sig lik (sover under bordet och verkar frossa, hoppas det inte är någon fästingbiverkan). Tänkte att det är lika bra jag bryter själv för då kan jag ju göra om testen längre fram, domaren tyckte det var ett klokt beslut. Om det skulle bli något strul längre fram i testen och domaren måste bryta får man inte testa i gen.
Da- Silva däremot gjorde riktigt bra i från sig tycker jag, överaskade både mig och domaren vid flera tillfällen och kan nu stoltsera med att han har genomfört MH-test =känd mental status.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0