Valpflytt och viltspår 010-05-23

Denna helg har tre av valparna flyttat till sina nya hem jättetrevliga familjer där valparna varit så efterlängtade. Enligt rapporter så har det gått bra med alla hemresor som ju varit långa för alla tre. Det är förstås tomt och konstigt här hemma även fast två "huliganer" är kvar. 
 
Morgan som nu kallas Donnie bor hos familjen Wilensky i Malmö Samägs med Susanne Hall.


Familjen Banke från Åhus har länge längtat efter sin Claudia som nu heter Alice.


Mojje har flyttat till familjen Nordin i Sundsvall och kallas även fortsättningsvis för Mojje.

Jag önskar er alla ett stort LYCKA TILL! Kom i håg att det är bara att höra av sig om ni har frågor och jag är så glad för alla livstecken jag får från er. Nu är det bara willy som skall flytta till sin nya matte och husse i Djursholm.
Det kommer han att göra 4/6, willy heter numer Hubbe.



Hjälpsamma valpar .


Hundarna fick sitt första viltspår för säsongen, mycket uppskattat.


Majken gjorde sitt första viltspår och fixade det så bra så jag skall nog leta reda på ett anlagsprov jag kan anmäla henne till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0