010-03-24 Inga valpar ännu!

Tydligen lurade jag mig på tempens lilla stigning i går för den har inte stigit under natten utan ligger fortfarande på 37,5 så det kommer väl att ta denna dag också, innan några valpar visar sig. Tycker synd om Meja som skall ha så långa öppningsstadier, (det var lika förra gången) det tar ju på krafterna, krafter som behövs då valparna skall ut. Skönt ändå tycker jag att det verkar bli "dagvalpar" i fall vi skulle behöva anlita veterinär så har vi nu 1 km dit mot nattetid 20 mil, så det känns tryggt. Vi kämpar vidare!

Kommentarer
Postat av: Carina och Zalle

Ni är så duktiga, jobba på så blir ni rikt belönade :)

2010-03-24 @ 07:16:41
Postat av: Gunilla

Hej! Vi håller tummar och tassar för att det blir snart/Gunilla

2010-03-24 @ 08:26:27
URL: http://www.aqualines.se
Postat av: Ulrika Calmegård

Men så spännande! När kommer de? man är inne och tittar här varannan timme nu...

2010-03-24 @ 17:23:37
Postat av: Gunilla Liw Widen

Instämmer med föregående !!!!!!!!.Jag kollar hela tiden

2010-03-24 @ 18:55:28
URL: http://www.liwsperro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0