10-07-18 Hundbad.

Sommarvärmen håller i sig och det som visas nedan är i princip det enda
vi sysslar med på dagarna.


Tokiga glada Majken är galen i att hoppa, bada och simma.

vem hinner först att ta ringen?


Modet svek för Da-Silva men Majken gör slag i saken.



Bytet är fångat.


Da- Silva hjälper gärna till i vassen i alla fall.


Jag vill ju så gärna också våga..


Kan till slut inte låta bli. Få se hur var det nu matte sagt att jag skulle göra
med bakbenen för att inte stå som ett spett i vattnet??

Just ja jag skulle simma även med baken och inte tro att jag skall gå
på botten med bakbenen.


Jag vågade!!!



Kommentarer
Postat av: Tuula

Oj vad tiden går och vad fin han är Da-Silva.

Tänk så skönt för dem att få bada och stoja vid vattnet, alla perros älskar det.

Ha de gott. kram Tuula

2010-07-19 @ 22:50:12
URL: http://www.perroflickorna.se
Postat av: anna Nygårds

Ja jag säger då det....vilken liten pudding du har där Anneli. Tack för moraliskt stöd. Nu är han glad och naken. Härligt med badhundar./ Anna

2010-07-20 @ 10:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0