Sommar 0100710



Vi tillbringar de varma sköna sommardagarna i husvagn vid mitt föräldrahem i Leksand.
Hundarna har det så skönt i Österdalälven. Da-Silva är redan nu mycket våghalsig i vattnet.

Vi vill även gratulera La sirenita's Kennel till tre underbara Miro' och vilma-valpar! Grattis och njut för hu så fort det går!



Lika skojigt som det är i vattnet lika roligt är det tokspringa i gräset efteråt!


Älven blir snabbt djup så här lär man sig automatiskt att simma vare
sig man vill eller inte.


Alpha är en bra simtränare, Da-Silva måste bara hänga på hennes upptåg
även om det innebär att han måste simma för att få vara med.




Trivs jättebra i husvagnen för då är man .....


hela tiden så nära varandra.


Härliga nyklippta Mojje uppe i Sundsvall är även han ett riktigt vattendjur. Som omväxling
till allt badande åker han här i båt och verkar njuta såååå.



Ha en fortsatt skön sommar mina vänner och glöm inte att ta hand om er själva lite också!

Kommentarer
Postat av: Anna Nygårds

Är ni i Leksand nu? Vi skulle behöva en simkurs ;).

Vad fina de är valparna.

Härliga bilder. / Anna & Rolex

2010-07-14 @ 09:59:34
URL: http://www.nogg.se/annaochrolex
Postat av: Carina Sundberg

HEJ. Åh så mysigt ni har det.

Tänk att jag ser morbrors blick i ögonen på Da Silva, helt underbart.

Ha en fortsatt härlig sommar!

Från och med måndag har även jag SEMESTER!!!!!



CARINA och ZALLE

2010-07-15 @ 10:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0