Resterna har kommit till rätta.

I går verkade Majken lite låg, hon kräktes några gånger och var inte sig likt. Jag ställde in mig på att det skulle bli ett veterinärsbesök med röntgen osv. Vid morgonens rastning så fans där lite främmande färger. Vid närmare granskning så fann jag både glasögonglaset (som ju som tur är nuförtiden är tillverkad i plast). Där fanns även resterna av glasögonbågen i småbitar. Härligt och Majken verkar sig lik i gen så jag antar att allt kommit ut och inte heller skadat henne invärtes då borde hon väl inte vara så glad och pigg som hon är nu men vi får hålla ögonen på henne ett tag till. Vilken tur att det varit på modet med smala glasögon ett tag, annars hade det nog kanske fått lov att bli op.


Kommentarer
Postat av: Anna & Rolex

Oj oj ! Vilken tur att det kom ut igen och att hon mår bra den " lilla". Lycka till med parning och allt. / Anna

2010-01-18 @ 10:05:06
URL: http://www.nogg.se/annaochrolex
Postat av: Anneli

Vilken buse..vi har varit skonade från "ätare" Hoppas nu att majken mår bra och att Meja gillar dagens besök;) Lycka till! Kram

2010-01-18 @ 14:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0