Det kostar att ligga på topp! 100116

Lite svinn får man räkna med då man är perroägare. Nog var Meja en riktig vilding som liten men Majken tar nog priset. Hon och Meja fick vara ensamma ett par timmar i går, vilket Majken inte alls tyckte var ok! Trodde jag hade plockat undan allt som ev skulle kunna komma i vägen för henne men det hade jag inte. Jag får ju vara glad att hon överhuvudtaget finns i livet med tanke på att kontakten faktiskt satt i väggen.




Precis som om det inte skulle räcka med sladdosan så tog hon mina glasögon också. Dessutom de bästa. Nu är det inte bara så att hon bitit sönder glasögonen utan en bit av ena skalman samt ett glas finns inte att uppbringa. Har letat i genom hela huset. Om det nu skulle vara så att det ligger i Majkens mage så får vi hoppas att det kommer ut rätt väg.




Kommentarer
Postat av: Nanna

OJ!!Vilken vilde, och inte småbus heller.

Lycka till med parning./Nanna med flock

2010-01-17 @ 09:26:19
URL: http://la-sirenitas.se
Postat av: Carina o Zalle

Men kära nån, det kunde gått illa det där.

Jädra goa illbatting :) Hoppas resterna av glasögonen visar sig snart någonstans var de nu är.......... LYCKA till Meja och Kiros.

2010-01-17 @ 14:22:05
Postat av: Susanne

Mmmm jag känner igen det där. Chilli (som är halvsyster med Majken) var precis lika dan. Som att de protesterar när de blir lämnade.

Håller tummarna för en lyckad parning och en rejäl kull den här gången!

Kram, Susanne

2010-01-17 @ 15:16:00
URL: http://www.aberlours.se
Postat av: Johan & Gunilla Liw

Hej och hå;) Kan tala om att det där beteendet ligger i släkten. Chica har när vi lämnat henne haft sönder, fotölj, dyna på soffa, bitit på kökssoffan, slitit sönder plastmattan på toan, rivit bort stora bitar av tapeten i hallen och gnagit på vår sänggavel. Det är så att man skulle behöva extra knäcka;)

Tur att vi tycker om henne så mkt. LYCKA TILL MED PARNINGEN!!!!!

2010-01-17 @ 20:39:48
URL: http://www.liwsperro.se
Postat av: Tuula

Ja hon var en riktig buse, Börni har tagit benen på kökssoffan, hihi jag är ju tacksam att det inte är mer.. kram

2010-01-19 @ 00:03:06
URL: http://www.perroflickorna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0