Stiltje 091018

Här går allt sin gilla gång. Det har blivit dåligt med både lydnadsträning och spårning men vi har tillbringat mycket tid i skogen. Vi har ju haft en riktigt fin höst med en hel del soliga dagar så vi passar på så fort vi får tillfälle att dra till skogs. Jag vet att jag borde få fingrarna ur och försöka fixa den där sista viltspår ettan men inte ens det har blivit av. Visserligen har det ju varit älgjakt så det har väl inte varit riktigt tillfälle men det börjar bli hög tis om vi skall hinna gå något mer spår innan snön kommer. Majken är en mycket livlig social dam som hittar på otaliga upptåg dagligen.Vi har gått några korta personspår, vilket har fungerat bra. Vill få Personspåret att sitta ordentligt innan jag börjar med viltspår. Jag bhöver en knuff för att komma i gång med träningen i gen så finns det några träningssugna i närheten så hör gärna av er.

Kommentarer
Postat av: Nanna

Hej på er!

Jag tränar gärna lite viltspår:)Är väl inte helt nära men jag kunde komma någon gång till Borlänge och kanske vice versa-vi har ju även några 'valpar' i dina krokar som säkert hakar på om du har koll på'marken';)Så kan man ju samåkas eller så.

Hör gärna av dig om det låter lockande.Jag kan styra mitt schema ganska så bra...

Hälsningar från Sme'backen

/Nanna med flock

2009-10-19 @ 19:02:10
URL: http://la-sirenias.se
Postat av: Anneli

skulle vara jättekul,allt blir ju så mycket roligare då man är fler. Vi spinner vidare på detta och hoppas på att vi hinner före snön.

/Anneli

2009-10-20 @ 22:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0