Tusen Tack!!!!!

För alla hälsningar och lyckönskningar i gästboken, per telefon,sms,mail mm det värmer så!
Tusen tack till Gunilla på Aqualines och Tuula på Lindvattnets kennel som aldrig var längre bort än telefonluren. Vad skulle jag gjort utan era råd och peppning. Ett tag var jag tveksam om detta verkligen skulle gå vägen hemma men det gjorde det och vi är så glada åt det. Visst hade det varit trevligt med någon valp till men man kan ju inte få allt. Det absolut viktigaste för mig är att Meja klarade upp det hela och dessutom fick lön för mödan. Meja mår i dag mycket bättre och har börjat ta sig an sina små på riktigt. I går var hon för trött och jag tror även chockad så hon ville inte slicka dem eller bry sig så mycket om dem, som tur var så lät hon dem dia. Under natten har dock modersrollen vuxit fram i takt med att Meja piggat på sig så nu är det precis som det ska i valplådan. 











ca 15 timmar gamla.


Kommentarer
Postat av: Susanne och Ella

Grattis,

Äntligen får ni pusta ut. Duktiga Meja.

Valparna ser ljuvliga ut. Är riktigt sjuk på den blonda tiken.



Sköt om er och ta det lugnt

Susanne

2009-06-02 @ 22:08:42
URL: http://calmigoscaranella.blogg.se/
Postat av: Tuula

Hej.

Vilka godingar de är, dina två. jätte söta.

Skönt att jag kunde vara till lite hjälp när det behövdes lite peppning. Det är så skönt att allt gick bra, jag förstår Meja att hon inte riktigt orkade ta tag i dem på en gång, hon blev slut av sitt kämpande. Men moderskänslorna finns där, så fungerar vi människor också om vi haft en svår förlossning.

Ha de gott, kram Tuula

2009-06-05 @ 15:56:15
URL: http://www.perroflickonra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0