Utkast: Majken sex ...


Majken sex veckor. Det är liksom ingen Ettra längre så därför heter vi nu Majken.

Det är inte ofta vi är så stilla att vi fastnar på bild.

Nog är jag väl söt?



Kärleksfull lek mellan mor o dotter.


Skall jag hinna undan morsan måntro?



Snygg, smal o smidig i gen, sex veckor efter valpningen.

Vi är på husvagnssemester på vårt vanliga ställe och lever sommarens sköna samt regniga dagar. Fd Ettra heter numer Majken eftersom hon helt enkelt börjar bli för ljuv för att Ettra skall passa. Vi tillbringar dagarna med bus och stoj samt vila om vart annat.
Majken är  mycket glad i människor o hundar och väldigt framåt. Meja har fått gå en hel del blodspår tillsammans med Niilo och vi satsar på anlagsprovet för båda så fort hennes "valpkarens"är över. Vi är även anmälda till lydnadsklass 2 i Gränna så nu gäller det att ligga i och träna och det behöver hon verkligen för nu börjar det bli mycket bus även i hennes huvud, det märks att mamma-stadiet börjar lida mot sitt slut.

Kommentarer
Postat av: Susanne och Ella

Otroligt söt,

Bättre än choklad (som är min favorit) Majken är jättebra men Ettra är häftigare :-)



Hoppas vi får se henne och er i Gränna.



må gott



Susanne

2009-07-14 @ 23:05:51
URL: http://calmigoscaramella.blogg.se/
Postat av: Susanne och Ella

Otroligt söt,

Bättre än choklad (som är min favorit) Majken är jättebra men Ettra är häftigare :-)



Hoppas vi får se henne och er i Gränna.



må gott



Susanne

2009-07-14 @ 23:06:24
URL: http://calmigoscaramella.blogg.se/
Postat av: Anna Nygårds

Majken är för söt. Hör av dig om du vill ha träningssällskap ngn dag.

MVH Anna

2009-07-15 @ 17:10:20
Postat av: Susanne

GUUUUUD så söööt!

Bella har också en dotter som heter Majken. Coolt namn tycker jag.

Hoppas att ni har det bra. Det har vi-

Kramar från Susanne och ett dussin perros.

2009-07-16 @ 08:59:03
URL: http://www.aberlours.se
Postat av: Ulrika Calmegård

Åhh, så söt liten Majken! Det heter min svärmor :-)

2009-07-16 @ 17:17:00
URL: http://calmigos.se
Postat av: Tuula

Hon är ljuvlig lilla Majken är allas ögonsten kan jag tänka.

Ja jag tycker också att det var bra att du böt namn, :-) det nya passar bättre. Ha fortsatt trevlig sommar. Jag hade tänkte att vi skulle till Gränna vi också, men tyvärr så får vi inte till det i år. kram Tuula och co

2009-07-18 @ 22:44:09
URL: http://www.perroflickonra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0