Ultraljud 080619

Har i dag varit och gjort Ultraljud på Meja och döm om min förvåning men hon var TOM??? Jag blev mycket förvånad och besviken förstås. Tyckte alla tecken tydde på att hon var dräktig. Hon har ömsom matvägrat ömsom varit jättehungrig . Hon har varit trött och ovanligt lugn för att inte tala om hur tokig hanhundarna varit i henne. 
Ja ja naturen har sin gång och det är bara att ta nya tag. Men det var ingen rolig start på midsommar, vi hade verkligen längtat efter Meja o Lèon bebisar men det var väl inte meningen.

Kommentarer
Postat av: Kesti

Skam den som ger sig!;)

Kram & trevlig midsommar!

Kesti

2008-06-19 @ 22:20:14
Postat av: Anna Nygårds

nää, vad tråkigt att det inte var några bäbisar.Påt igen bara. Se det från den positiva sidan. Nu kan ni ju spö "kussarna" i championkampen.

Kram och trevlig midsommar. Dethar vi . Nu blir det brännboll!/ Annna

2008-06-21 @ 00:31:01
Postat av: hartass

Tråkigt att det inte blev några Meja puppis denna gång, känner med er.

Jag har försökt skriva i din gästbok, men jag kommer inte in på din sida. Vet inte om det är min dator eller vad det är som inte funkar. Men på bloggen kom jag in.

mvh Tuula

2008-06-23 @ 11:23:10
URL: http://ailin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0