Sommartider Hej Hej (080604)

Vilken underbar sommar vi har!  För min del innebär det som vanligt att jag blir jätteinspirerad och tillbringar massor med tid på att besöka  handelsträdgårdar. Himla trevligt men det innebär även att jag drar på mig en massa jobb och spenderar alldeles för mycket pengar där, men men sommaren är kort och jag intalar mig att det är väl investerade pengar för både hälsa och själ.
Meja verkar tycka det är lite jobbigt med värmen. Man ser inte mycket av henne på dagarna då hon kryper undan i skuggan och kommer fram först till kvällen då det svalnat. Då är hon dessto piggare och det verkar som att hon bara vilat sig i form lite. Den 19/6 blir det ultraljud och visar det sig att hon är dräktig så ryker pälsen på henne direkt, vilket jag tror att hon kommer att uppskatta. Men först är det utställning i Avesta nästa helg där hela 27 Perros är anmälda, skall bli jättekul att träffas i gen!
I morgon tar min "lilla" stora Anton studenten och jag tror nog att jag är lika pirrig och förväntansfull som han är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0