Bilder från Zalle o Bobbo 080714

Tack carina för den fina bilden på stolta broder Zalle med championat rosetten. Tack även till Lena för att du var bussig och skickade BIR och BIM bilden. Vad skulle jag göra om inte ni andra  förbarmade sig över mig då jag är en urusel fotograf själv.
championen själv är förvandlad till ett "svältande energiknippe" sen pälsen åkte av. Hon är konstant hungrig och det finns inga gränser för hur mycket hon skulle vilja göra nu. I går lade jag ett Bruksspår med fem apporter plus slut  och lika många vinklar på öppen åkermark. spåret fick ligga över en timme, under tiden tog vi en rejäl cykeltur. Då Meja hämtat andan och druckit vatten fick hon gå på spåret. Hon hade inte helt lätt eftersom det var lite vind och har spårat på åker endast ett fåtal gånger. Hon fixade fyra apporter och slutet så det var riktigt hyfsat då hon är ganska så ringrostig nu. Tittade sedan förväntansfullt på matte och undrar vad skall vi göra nu. Bada är hon inte riktigt lika glad i just nu, tycker nog det blev lite för snabbt kallt då pälsen är borta. Hoppas hon ändrar sig snart då jag hoppats på att vi skulle  träna inför Grännaträffen.


                      
Broder Zalle                                 Bobbo BIM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0