GOD JUL! 081221

Det är precis som vid alla andra år att allt skall ske i sista minuten. Nu är det ju så att jag funkar allra bäst med kniven på strupen  tycker jag själv. Jag tvivlar dock på att min familj tycker detsamma men det är som bekant svårt att lära gamla hundar sitta. En som inte är speciellt glad åt detta julstök är förstås Meja som inte alls får jobba som hon är van utan får finna sig i att hålla sig på behörigt avstånd medan matte julstökar. Tur är att vi har så fint sparkföre så det blir åtminstone en rejäl sparktur då och då. Matte lovar att bara vi får helgledigt så skall det bli träna av samt massor av mysiga skogsturer med hela familjen.
Det har varit lite oroväckande varmt de sista dagarna, vi har haft ett underbart vinterväder tidigare, jag önskar att Kung Bore andas lite kalluft över oss så vi får behålla det vackra vinterlandskapet över jul.

Kommentarer
Postat av: Anneli Vestlund

Visst önskade jag lite kalluft från kung Bore men inte riktigt så kallt!

2009-01-11 @ 13:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0